czwartek, 17 października 2013

Kwadratowa kartka z kwiatkami - wyzwanie Magicznej Kartki

Dzisiaj kolejna kartka, przygotowana zgodnie z mapką Magicznej Kartki, dlatego też zgłaszam ją do udziału w wyzwaniu.

Jeśli spodobała Ci się ta kartka i chcesz mieć ją na własność - napisz mi maila!


W rzeczywistości kartka podoba mi się dużo bardziej, niż na tych zdjęciach - niestety nie udało mi się na nich uchwycić dokładnej kolorystyki... No ale. Nie marudzę.



Kartka jest nieduża - bazę do kartki formatu A5 przycięłam tak, żeby powstał kwadrat. Do jej stworzenia użyłam przede wszystkim papieru Magicznej Kartki Niewinność 066. Dodatkowo - biały kartonik, który potraktowałam fioletowym tuszem na krawędziach oraz papier z bloczka z serii Vintage Papers.


Oprócz papierów - papierowe kwiaty, płynne perełki, wstążka, klej, taśma dystansująca, złoty tusz, stempel z napisem, nożyk do postrzępiania papieru.

 Wstążka przechodzi przez całą kartkę, można za jej pomocą zawiązać kokardkę, która ładnie "zamyka" kartkę.



Oj, coś mnie ostatnio naszło i na gotowanie, i na robienie kartek - to zdecydowanie dobry znak! :)

3 komentarze: