poniedziałek, 14 października 2013

Dla Ciebie - kartka z kokardką

Dawno nie dodawałam nic z kategorii "hand made" -ale to oczywiście nie znaczy, że nic nie tworzę!

Przyznaję, ostatnimi czasy robiłam duuużo mniej, niż przed wakacjami... Ale zaczynam nadrabiać zaległości.

Poniżej - kartka, którą zrobiłam podczas minionego weekendu. Wiem, trochę przesadziłam z perełkami - ale to dlatego, że obok napisu chciałam ukryć mały defekt, który powstał po usunięciu elemntów, które jednak mi do całości nie pasowały. Na pewno z perełkami kartka wygląda dużo lepiej, niż w wersji poprzedniej.

Jeśli spodobała Ci się ta kartka i chcesz mieć ją na własność - napisz mi maila!


Do jej przygotowania użyłam: papieru z kwiatowym motywem oraz w kropki, tekturki - napisu, nożyka do postarzania papieru, papierowej taśmy - koronki, półperełek, kokardki z arkusza papieru, satynowej tasiemki w kropki, żółto-brązowego tuszu.




1 komentarz:

  1. Śliczna karteczka :) perełki dają świetny efekt :) dla mnie w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń