wtorek, 11 czerwca 2013

Kartka urodzinowa z nutami

Ostatnio miałam małą wenę i udało mi się kilka ratek zrobić. A robiąc poniższą - okazało się, że wpasowuje się ona w mapkę wyzwaniową bloga ScrapMap - dlatego też na to wyzwanie ją zgłaszam :)

A wygląda to tak:

Kartka ma w sumie cztery warstwy papieru, zrobione (zaczynając od spodu):
- z białego papieru, stempla z pięciolinią i nutami, czarnego papieru,
- z postrzępionego na krawędziach kremowo-kawowego kartonu w kropki,
- z białego kartonu utuszowanego na krawędziach na czarno,
- postrzępionego i wywiniętego kartonu kremowo-kawowego w kropki.

Oprócz tego - tabliczka z żyeczniami, zrobiona z tekturowej wycinanki, resztki jakiejś starej pocztówki, stempla z życzeniami, czarnego i srebrnego tuszu. Przyczepiłam ją za pomocą dystansującej taśmy piankowej, więc jest najbardziej wystającym elementem. 
A na górze i na dole kartki - złociste półperełki.

A na dole - kolejne motywy z tekturowych wycinanek: pięciolinia i nutki, czarny i srebrny tusz. 

W ramach wypróbowania stempli kartonik z samego spodu zrobiłam już jakiś czas temu, ale jakoś nie mogłam znaleźć sposobu, żeby go wykorzystać. Ale myślę, że ostatecznie zrobiłam z niego dobry użytek :)

Jeśli spodobała Ci się ta kartka i chcesz mieć ją na własność - napisz mi maila!

8 komentarzy: