niedziela, 28 kwietnia 2013

Owsianka pełen wypas

Mamy tutaj wszystkiego, co na śniadanie dobre, po trochu - są owoce (maliny, jabłko, kiwi), orzechy, płatki owsiane, chrupki błonnikowe i maślanka. Zastrzyk energii na cały dzień!


Liczba porcji: 1 (dosyć duża - dla mnie za duża)

Składniki:
Kiwi - 1 sztuka (60 g)
Jabłko - 1 sztuka (120 g)
Maliny mrożone - 60 g
Maślanka - 85 g
Mieszanka orzechów - 20 g
Płatki owsiane - 30 g
Chrupki Wysoki Błonnik jabłkowo-cynamonowe - 2 garście (15 g)

Sposób przygotowania:
1. Kiwi i jabłko myję. Do blendera wrzucam pół jabłka, maliny, kefir i płatki owsiane. Miksuję na gładką masę.
2. Kiwi obieram i kroję na małe kawałki. Drugą połówkę jabłka również kroję. Orzechy delikatnie rozdrabniam.
3. Do naczynia wrzucam część musu owsiano-malinowego, na który wysypuję chrupki błonnikowe. Na wierzch wykładam resztę różowego musu i kładę pokrojone owoce i orzechy. Gotowe!

Z podanych składników wychodzi jedna, jednak dosyć spora porcja - mniejszym łakomczuchom proponuję trochę zmniejszyć ilość składników. Ja zjadłam całość, ale trochę się przejadłam i śniadanie męczyłam prawie godzinę.



Wartości odżywcze w jednej porcji (390 g):
Kalorie: 450
Białko: 14 g
Tłuszcze: 16 g
Węglowodany: 57 g

1 komentarz:

  1. rzeczywiście chyba sporo tego śniadanka, też nie dałabym rady, ale jakie smakowite, zdrowe i energetyczne :)

    OdpowiedzUsuń