czwartek, 25 kwietnia 2013

Guzikowa na urodziny

Prosta kartka urodzinowa w żółto-beżowej kolorystyce, z nieco czasochłonnym guzikowym motywem.

Jeśli spodobała Ci się ta kartka i chcesz mieć ją na własność - napisz mi maila!

Wczoraj doszła do mnie paczka z kilkoma akcesoriami baaardzo przydatnymi w pracach kreatywnych. Był w niej m.in. tłocząco-tnący dziurkach, który tworzy bardzo ładne guziki. Od razu go wypróbowałam, robiąc kartkę urodzinową. Wycięte guziki "przyszyłam" papierowym sznurkiem do kartki - wyglądają one mniej więcej tak:


Przyznam, że było to bardzo czasochłonne, ale jakoś się udało. Efekt, choć nie jest idealny, bardzo mi się spodobał - pod spodem gotowa kartka:




Do jej wykonania użyłam:
- bazy do kartek,
- żółtego papierowego sznurka,
- dwóch rodzajów papierów ozdobnych,
- dziurkacza tłocząco-tnącego z guzikowym wzorem,
- dziurkacza-kombinerek wycinającego małe okrągłe otwory,
- dziurkacza brzegowego,
- nożyczek ozdobnych,
- kleju.

2 komentarze: