piątek, 26 kwietnia 2013

Blue buttons

Kolejna kartka z wyciętymi papierowymi guzikami - tym razem w niebieskiej kolorystyce.


Jeśli spodobała Ci się ta kartka i chcesz mieć ją na własność - napisz mi maila!

Guziki podobnie jak w poprzedniej kartce "przyszyłam" za pomocą papierowego sznurka. Guziki wycięłam dziurkaczem, tak samo kwadraty - w wycięciu pozostałych elementów pomógł mi trymer.

Naprawdę, długi czas się zastanawiałam, czy w trymer zainwestować - w końcu wystarczą nożyk i linijka, żeby coś w linii prostej wyciąć... Taaak, wystarczą, ale cięcie za ich pomocą jest dużo bardziej czasochłonne, wymaga większego skupienia się i przyłożenia oraz dużo mniej precyzyjne - papier często się przesuwa.

A używając trymera? Rachu-ciachu i gotowe! Zdecydowanie warto było go kupić.




Materiały, których użyłam:
- baza do kartek,
- blok techniczny,
- trymer do papieru,
- niebieskie tusze,
- niebieski karton oraz ścinki papieru,
- biała papierowa wstążka,
- niebieski sznurek papierowy,
- dziurkacz guzik,
- dziurkacz kwadrat,
- dziurkacz - małe kółka,
- nożyczki ozdobne,
- klej, nożyczki.

3 komentarze: