poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Początek

Co jakiś czas mam tak, że coś mnie chwilowo (lub dłużej) wciągnie, zafascynuje - coś zaczynam robić i sprawia mi to ogromną radość.

Ostatnio takim "czymś", co weszło w krąg mojego zainteresowania jest wykonywanie różnych różności z papieru - kartki okazjonalne czy zakładki do książek. Nie powiem, żeby to były jakieś cuda, wprost przeciwnie - raczej każda praca ma jakieś niedociągnięcia. Ale jak wiadomo - początki są zawsze trudne i nic od razu nie wychodzi fantastycznie, trzeba najpierw się podszkolić.

Więc się szkolę, próbuję robić to, co mi wyobraźnia podsunie. Nie zawsze wygląda to tak, jak w mojej głowie, ale... metodą prób i błędów dojdę do tego, by to, co zrobię w pełni odzwierciedlało to, co sobie wymyślę.

Pomyślałam, że dobrze mi zrobi, jeśli wszystkie swoje pomysły będę zbierać w jednym miejscu. Założyłam więc bloga, za kilka chwil dodam zdjęcia tego, co do tej pory udało mi się zrobić.

I będę umieszczać tutaj moje szału nie robiące prace. Ale nie tylko - będzie pojawiać się tutaj też moje kucharzenie, będę starała się umieszczać przepisy i zdjęcia tego, co akurat uda mi się upichcić. Będzie nie tylko kolorowo-papierowo, ale i smacznie!

Myślę, że znajdzie się tutaj również miejsce na inne kuchenne, dietetyczne czy podróżnicze tematy. Zobaczymy, co z tego wyjdzie. Przede wszystkim - mam postanowienie, że czymś się zajmę i będę to robić regularnie i systematycznie - mam nadzieję, że tym razem się uda.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz